19 Şubat 2019 Salı

Blogger'ın Kazanca Dönüşmesi

Blogger'ın Kazanca Dönüşmesi

Blogger'ın Kazanca Dönüşmesi

Evet başlıkta görüldüğü gibi Blogger üzerinden içerik oluşturarak kazanç elde etmek uzun süredir içerik üretmiyordum ve belirli paylaşımlarım ile organik aramalar üzerinde güzel etkilerin sonucunu almaktayım. 

İlk zamanlar paylaşımları sadece hatırlamak için bir kütüphane oluşturmuştum kendimi sonrasında çalışma hayatına girmemle blog sayfama pek özen gösteremedim daha doğrusu kendimde ilgilenecek bir zaman göremedim. 

Tabi blog sayfamdan uzak durduğum süre içerisinde kendimi geliştirmeye ve gerçek hayatta yani canlı ticarette hedeflemeler oluşturdum iyi mi yaptım kötü mü yaptım o kısımları pek bilmiyorum. Ama belirli bir düzeyde bilgiye ulaştıktan sonra her şeyden elimi çekip tekrardan blog yazarlığına döndüm çaktırma yapacak bir işim kalmadığı için geri döndüm.

Şuanda bir gelir yada kazanç kapım aslında tam olarak yok yani varda yok bu bir nevi avrupa yakasındaki burhan altıntop repliği gibi olacak ben aslında yoğum yok demesi gibi her neyse işte gelelim işin özüne blog geri dönmeden önce bir kaç tane blog sayfası oluşturdum ve bunlara sürekli içerik üretmeye başladım şu anda o blog sayfalarından bir tanesi adsense onaylı diğer ikisiyle daha ilgilenmedim. 

Blogger üzerinden kazanç sağlamak isteyen arkadaşlar içinde şunu söyleyebilirim. Kesinlikle blogger üzerinden kazanç sağlayabilirsiniz. Bunu yapmanız sadece içerik üretmenize bağlı ben bu işi meslek olarak gördüğüm için artık tamamen blogger üzerinden ve web siteleri üzerinden kazanç elde etmeye odakladım kendimi. 

Şimdi şu soruyu soracaksınız eminim blog üzerinden para kazanıyorsan neden bu blogta adsense reklamları yok arkadaşlar aslında bu blog sayfam adsense onaylı ama uzun süre ara verdiğim için bu sayfa üzerinden reklamların yeniden yayınlanması için sitenin güncel olduğunu göstermem gerekiyor bunun için google kendi adsense forumundan konu açarak belirli kişilerden bu konuyla ilgili fikir aldım. 

Onlarda bana sağ olsunlar çok güzel yardımcı oldular. Eğer bunu bir meslek olarak görmüyorsanız benden tavsiye hiç bu tarz uğraşmayın cidden çünkü hem zaman kaybı olacak hemde kazanıp kazanamayacağınız hiç bir zaman belli olmayacak. 

Şimdi eğer adsense üzerinden kazanç sağlamayı hedefliyorsanız ilk yapacağınız iş bir anahtar kelime analizi olacaktır. Güzel bir alan adı için araştırma yapın güncel konularda gezinin ve fikirler oluşturun kendinize bu sayede çok fazla kitleye ulaşmanızı sağlayabilirsiniz.

Anahtar kelime tercihiyle bitiyor mu? derseniz hayır bulduğunuz anahtar kelimelerin önceden alınma ihtimali var yada başkası bunu parayla satıyor olabilir peki bu durumda ne yapacaksınız bu arada unutmadan şunu da söylememde fayda var anahtar kelimeli alan adı buldunuz diye ilk sırada geleceksiniz kuralı yok burası google sıralamalar ve çalışmalar emek ister içerik kaliteniz ve sağlıklı verilere göre hareket eder. 

Evet şimdi alan adımızı bulduğumuza göre en önemli kısım içerik oluşturma aklınıza gelen bir konuda yazabilirsiniz. Hiç sorun değil yeter ki siz içerik üretmeyi ve bunu bir meslek haline getirmeyi hedefleyin. 

Ben hayatımın geri kalanını bilmiyorum ama bir patron altında çalışmaktansa kendi işimi kurmayı hedefledim bu benim kendi düşüncemde ve şu anda hayatımda belki zorluklar oluyorsa sonuçlarınada ben katlanacağım için ben kendimde bu gücü gördüm. 

Adsense onaylatmak aslında zor değil google kullanıcılarına yada ziyaretçilerine karşı hiç bir zaman katı olmamıştır aksine internet siten mi var kardeşim tamam bakayım inceleyim sen bu işi meslek olarak görüyor musun der ve analizlerine bakar sitende spam var sen doğru mu yapıyorsun diye sitene bir göz atar he unutmadan adsense politikasını okudunuz mu bilemem ama kayıt olurken okuyun çünkü o size ne yapmanız gerektiği yada ne yapmamanız gerektiğini önceden belirten bir ön görüşmedir. 

İki gün sonra forumlarda abi adsensem onaylanmadı burda bir hata var demeyin çünkü matematikteki formüller gibi durum sende iki varsa eğer iki daha alıyorsan sonuç dörttür değişmez tabi bilim bu arada hatalar olabilir ve bir tez başka bir tezi çürüte bilir o durumda basit adsense gerçekten sitenin içeriğinde bir sıkıntı olmadığı yada haksız yer sıkıntı yaşadığını düşünüyorsan geçersin google adsense formuna konu açarsın kimse sen niye yazdın demez çünkü amacı bellidir. 

Yani kısacası arkadaşlar bir yerden para kazanmak istiyorsan her zaman uğraşmalı ve çaba göstermelisin buradaki tek değişken sen bunu başarabilir misin? başaramaz mısın? işte bunun cevabını atacağın adım gösterir. 

Bugünlük benden bu kadar artık bol bol yazılar gelecek zaten her konuda bildiklerimle kendi kütüphanemi oluşturmaya başlıyorum umarım herkes için güzel bir blog olur. Yorumlarınızı cevaplarım varsa yazarsınız :)